نکات اورژانسی برای سفر به دبی
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

برای رفتن سفر به هر کشوری ، پیش از رفتن، نیازمند دانستن خدمات آن کشور در مدت اقامت و اطلاعاتی که ممکن است در آن مدت فورا به آن نیاز داشته باشید را باید بدانید. در این مطلب قرار است در مورد اطلاعات اورژانسی که در دبی ممکن است برای مسافران تور دبی به وجود بیاید را مشخص کنیم.


نکات اورژانسی برای سفر به دبی

از مشکلاتی که ممکن است در طول سفر برای هر یک از مسافران تور دبی اتفاق بیفتد مسئله پزشکی می باشد. در صورتی که فردی نیاز به ویزیت پزشک پیدا کند، نیاز است از بیمارستان های دولتی و خصوصی که در دبی وجود دارد، استفاده کند. اگر قبل از مسافرت بیمه پزشکی و درمانی تهیه کرده باشید، می توانید به یکی از بیمارستان های خصوصی دبی مراجعه کنید. در صورتی که از لحاظ مالی آماگی برای رفتن به بیمارستان خصوصی را ندارید، می بایست به بیمارستان های دولتی که آن ها نیز دارای امکانات بالا می باشند، مراجعه کنید. یکی از این بیمارستان ها، بیمارستان راشد می باشد. این بیمارستان از جمله بیمارستان های اصلی دبی بوده و در نزدیکی خور دبی واقع شده است. اگر در هنگام بازی و یا بازدید از مناطق دیدنی دبی، مشکلی برایتان پیش بیاید، نیازمند آمبولانس خواهید بود. به این ترتیب به یاد داشته باشید که برای خدمات اورژانس شماره ۹۹۷ را شماره گیری کنید. بسته به وضعیتتان یا برای در اختیار گرفتن آمبولانس به شماره ذکر شده تماس بگیرید یا اگر دارای وضعیت بهتری هستید و خود می توانید به بیمارستان بروید، بیمارستان راشد دارای اورژانس رایگان می باشد. تنها هزینه ای که در آن زمان می پردازید، هزینه پزشک است که ۱۰۰ درهم هزینه دارد
به دلیل ممنوعیت آوردن دارو به دبی، اگر نیاز به دارو داشته باشید، می توانید آن را در هر داروخانه ای تهیه کنید. طبق گفته مسافران و سایت های معتبر گردشگری ایرانی، مانند ایران آنکارا، می توانید به بیمارستان ایرانی نیز مراجعه کنید و برای هزینه پزشک
۵۰ درهم بپردازید و دارو ها را به طور رایگان دریافت کنید.
چنانچه در طول سفر، برای کودک شما اتفاقی بیفتد، بدون معطلی او را به بیمارستان الوسل ببرید. زیرا این بیمارستان بهترین و مجهز ترین بیمارستان در خاور میانه به شمار می رود و نزدیک تقاطع وافی واقع شده است.


نکات اورژانسی وتور دبی

پیشنهاد می کنیم برای خدماتی که ممکن است به طور اورژانسی نیاز داشته باشید نیز پول کنار بگذارید.
جهت پیشگیری از بروز هر مشکل برای مسافران
تور دبی، پیشنهاد می کنیم به نکات زیر توجه کنند:
دارو هایی که بدون تجویز پزشک خریداری می شود مانند قرص سرماخوردگی، کپسول، شربت و مسکن ها را نمی توانید به دبی بیاورید. بنابراین از آوردن اینگونه دارو ها به شدت پرهیز کنید. در صورتی که پزشک شما در نسخه ای دارو هایی برایتان تجویز کرده است، قبل از ورود با آژانس مسافرتی مطرح کنید و یا به اداره مهاجرت پیش از ورود دبی، اعلام نمایید.
همچنین زمانی که به ساحل می روید، ممکن است پایتان کمی سر بخورد و مشکلی برایتان پیش بیاید. پیشنهاد می کنیم در صورت دیدن این علایم، به پزشک ساحل مراجعه کنید. تنفس سخت، هضم سخت آب دهان، مفصل درد، درد شدید و غیره.
گرچه در دبی، امنیت بسیار است و سرقت بسیار کم اتفاق می افتد، اما چنانچه در
تور ارزان دبی به پلیس نیاز پیدا کردید، شماره ۹۹۹ را به یاد داشته باشید و شماره گیری کنید.منبع:تور دبی





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: